Shell Fleet Assistant - Pogosta Vprašanja
Splošno
-
Kaj je Shell Fleet Assistant?
Shell Fleet Assistant je namenjen prevoznim podjetjem in je integriran z EETS OBU. Shell Fleet Assistant izboljšuje učinkovitost upravljanja in načrtovanja poti, zagotavlja izračun stroškov in stroškov za gorivo ter pregled nad najboljšimi cenami goriva na Shell bencinskih servisih.
-
Je Shell Fleet Assistant zame?
Shell Fleet Assistant je aplikacija, primetno za vsa podjetja, ki upravljajo manj kot 25 vozil, ki opravlja mednarodni promet. Verjamemo, da podjetja s takim profilom ustvarjajo največje koristi z našo rešitvijo. Poleg tega ima aplikacija funkcije, ki jih lahko uporabljajo manjša podjetja in večja podjetja, ki upravljajo preko 25 vozil.
-
Kakšne so funkcije, ki jih ponuja Shell Fleet Assistant?
Shell Fleet Assistant ima vse najpomembnejše funkcije, ki jih zahtevajo dispečerji:
- Spremljanje tovornjakov v realnem času z OBU napravami za plačilo cestnine (storitev "Track and Trace")
- Načrtovanje in določanje cen mednarodnih prometnih poti
- Pregled nad cenami goriv
- Spremljanje statusa dostave v realnem času
- Rezervacija varnih parkirnih mest, zagotovljenih preko Travisa
- Lociranje točk za čiščenje tovornjaka
- Učinkovita komunikacija med dispečerjem in vozniki
- Skener dokumentov
-
Kaj Shell Fleet Assistant ni?
Obstoječa različica Shell Fleet Assistant ni navigacija in ne vsebuje funkcij, kot so dnevniki popravil vozila, dnevniki kilometrov ali mehanizem za optimizacijo delovnega časa voznikov.
Shell Fleet Assistant se redno razvija in v aplikacijo neprestano dodajajo nove funkcije. Če imate kakršne koli pripombe ali predloge za izboljšanje našega orodja, nas kontaktirajte. Vsi vaši komentarji bodo dragoceni za nas.
-
Kateri paketi so na voljo v Shell Fleet Assistant?
Shell Fleet Assistant je na voljo v 2 paketih.
Osnovni paket vključuje:
- spremljanje položaja vozil z EETS T4E,
- upravljanje poti,
- ocena stroškov za plačilo
- Ocena stroškov goriva (Shell Card),
- Ocena km poti,
- informacije o vozilu,
- pričakovana počivališča,
- Informacije o trajektih,
- Informacije o Shell bencinskih servisih,
- upravljanje tovora,
- Zgodovina poti.
Napredni paket vključuje:
- Vse funkcionalnosti, vključene v osnovni paket,
- spremljanje poti z voznikovo aplikacijo,
- stanje nalaganja in razkladanja,
- pogovor z voznikom,
- prevod obvestil po jezikovni različici aplikacije,
- modul brez povezave za statuse poti in obvestila,
- skeniranje in upravljanje dokumentov,
- Obvestila s poti (prometne zastoje, razčlenitev, priporočila postaj itd.).
-
Kako lahko dobim dostop do Shell Fleet Assistant?
Če se želite registirati, pojdite neposredno na http://www.fleetassistant.shell.com. POSKUSITE ZDAJ BREZPLAČNO ZA 3 MESECE
-
Kako se registrirati v sistemu?
Če ste stranka Shell, na spletni strani za registracijo vnesite e-poštni naslov in geslo, ki ga uporabljate za prijavo v druge aplikacije Shell. Sistem vas samodejno prijavi v orodje.
Če niste Shell stranka izpolnite obrazec z osnovnimi podatki (e-poštni naslov, telefonska številka) in takoj vas bomo kontaktirali za dokončanje postopka registracije.
-
Katere naprave in operacijske sisteme je mogoče uporabiti za aplikacijo?
Shell Fleet Assistant za vse uporabnike računalnika je na voljo http://www.fleetassistant.shell.com z brskalniki Chrome, Firefox, Safari ali Microsoft Edge. Mobilne aplikacije – za dispečerje in gonilnike – so na voljo na Androidu (različice iz 5.0) in iOS (različice iz 9.0).
-
Koliko stane Shell Fleet Assistant in koliko časa ga lahko uporabljam?
Shell Fleet Assistant je v prvih 3 mesecih, brezplačen. Potem se provizija zaračuna samodejno v skladu s dogovorjeno provizijo, ki je določena v Pogodbi oziroma aneksih. Stranka ima možnost, odjave iz aplikacije kadarkoli ob koncu vsakega meseca. Vendar si pridržujemo pravico do zaključka morebitnih posodobitev, povezanih z aplikacijo in nato se aplikacije zapre.
-
Ali lahko svoj Shellov račun upravljam z aplikacijo?
Shell Fleet Assistant predstavlja nekatere dodatne Shell storitve, povezane s karticami Shell (v razdelku Storitev različice za dispečerje) in omogoča ogled cen goriva na bencinskih črpalkah, ki pokrivajo rabate, ki so navedeni v Pogodbi o Shell servisnem sistemu. Aplikacijo ni mogoče uporabiti za upravljanje Shellovega računa. Do Shell Fleet Assistant lahko dostopate preko prijave v Shell Fleet Hub.
-
Ali bom dobil gradivo/navodila za usposabljanje za prijavo?
Na spletni strani lahko najdete videoposnetke z navodili, ki predstavljajo, kako sistem deluje. Sistem prav tako zagotavlja nasvete in pojasnila, kaj je potrebno narediti predno začnete uporabljati aplikacijo.
Če imate dodatna vprašanja, prosimo, da se obrnete na vašega zastopnika ali oddelek za stike s strankami.
Osnovne funkcije
-
Ali lahko kadar koli preverim, kje je moj tovornjak?
Da. Aplikacija Shell Fleet Assistant vam omogoča, da stalno preverjate lokacijo tovornjaka tako, da se povežete z napravo EETS. V razdelku »V živo« v aplikaciji lahko preverite najnovejšo lokacijo vašega tovornjaka.
-
Katere zemljevide uporablja aplikacija za usmerjanje?
Shell Fleet Assistant uporablja HERE zemljevide. Gre za spletno storitev za kartiranje in navigacijo, ki jo upravlja Here Technologies. HERE zemljevidi vam dajejo dostop do podatkov tudi brez povezave. To omogoča lažje načrtovanje poti in uporabo zemljevidov v tujini brez potrebe po omogočanju podatkovnega paketa. Zemljevidi so podrobni in zajemajo številne države, regije ali celo celotne celine.
-
Ali bo lahko takoj mogoče rezervirati in plačati parkiranje?
Shell Fleet Assistant vam omogoča, da rezervirate Travis parkirišča po vsej Evropi. Za plačilo bo stranka prenesena na spletno stran Travis, kjer bo lahko nadaljevala registracijo neposredno na spletni strani Travis.
Nove funkcije
-
Imam idejo za novo funkcijo sistema. S kom naj govorim?
Cenimo vse vaše informacije in predloge v zvezi z razvojem sistema in dodajanjem novih funkcij. Če želite predstaviti svojo idejo, pošljite e-pošto na naslov: euroshell-slovenia@shell.com. Vaše ideje bomo upoštevali, v sklopu razvijanja aplikacije.
-
Zakaj Shell Fleet Assistant nima funkcij, ki jih potrebujem?
Shell Fleet Assistant se optimizira in prilagaja potrebam malih in srednje velikih prevoznih podjetij. Na eni strani vam želimo zagotoviti vse nepogrešljive funkcije, po drugi strani pa želimo obdržati preprosto navigacijo in dnevno uporabo aplikacije. Shell Fleet Assistant bo še naprej izboljšan. Če želite pospešiti dodajanje novih funkcij, ki jih potrebujete, pošljite e-pošto na naslov: euroshell-slovenia@shell.com od vas bo analizirano in upoštevano.
Upravljanje
-
Ali lahko uporabim Shell Fleet Assistant in moja najljubša orodja, kot so navigacijski sistemi ali sistemi za upravljanje voznega parka?
Seveda. Aplikacija je tudi odlična komunikacijska platforma med dispečerji in vozniki. Shell Fleet Assistant vključuje funkcije različnih orodij in njegova glavna prednost je ureditev in razpoložljivost vseh pomembnih informacij. Nobenih ovir za uporabo drugih orodij ni. V takem scenariju Shell Fleet Assistant odlično dopolnjuje in je združljiv s tovornimi menjavami, ki zagotavljajo funkcijo optimiziranega določanja cen tovornih prevozov.
-
Koliko voznikov lahko uporablja Shell Fleet Assistant na enem računu podjetja?
Shell Fleet Assistant nima omejitev števila voznikov, ki odprejo račun v aplikaciji. Aplikacija je bila razvita tako, da jo lahko podjetja z do 25 vozniki najbolje koristijo. Vendar pa ne obstajajo ovire, da aplikacijo uporablja manj ali veliko več voznikov.
-
Kako dodati voznika v sistem?
Iz ravni aplikacije lahko v brskalnik novega voznika doda dispečer. V ta namen je potrebno, da naredite naslednje:
- pojdite na modul "Flota", nato na zavihek "Vozniki" in pritisnite "Dodaj nov gonilnik",
- navedite zahtevane podatke: ime in priimek. Telefonska številka je ključnega pomena, saj predstavlja prijavo v mobilno aplikacijo in na katero bo poslana tudi pin koda za prvo prijavo,
- kliknite na: "Dodaj voznika".
Voznik bo prejel SMS na zagotovljeno telefonsko številko z vabilom na aplikacijo, povezavo za prenos mobilne aplikacije iz Googla Play in Apple AppStrore ter PIN kodo za prvo prijavo.
-
Ali lahko kadarkoli dodam voznika?
Da, voznika lahko kadarkoli dodate v Shell Fleet Assistant.
-
Zakaj moram pri odpiranju računa navesti telefonsko številko voznika?
Sms sporočilo bo poslano na zagotovljeno telefonsko številko z informacijami, potrebnimi za prenos in prijavo v aplikacijo. Telefonska številka bo uporabljena tudi kot prijava v aplikacijo v telefonu.
-
Koliko dispečarjev lahko uporablja Shell Fleet Assistant?
Ena aplikacija Shell Fleet Assistant lahko uporablja neomejeno število dispečarjev. Ko se odpre račun v sistemu, bo za lastnika podjetja odprt prvi račun za odpremo. V aplikaciji bo dodanih več računov dispečarjev iz modula »Dispečarji«.
Vendar pa ne pozabite, da bo imel vsak dispečer dostop do vseh informacij o zajetih poteh. Ko se uporablja Shell Fleet Assistant, imajo dispečerji dodeljene poti, ki jim sledijo, po potrebi pa si lahko ogledajo tudi druge poti dispečerja.
-
Koliko poti lahko načrtujem v sistemu?
Sistem se lahko uporablja za načrt in nadzor vseh poti. Vendar je bila aplikacija zasnovana zlasti za zagotavljanje potreb organizacij, ki upravljajo do 25 vozil. Uporaba aplikacije z do 25 vozil, ki so hkrati aktivne, bo udobneje in najučinkoviteje.
-
Koliko vozil lahko dodam v sistem?
Sistem je zasnovan tako, da samodejno prilagaja vozila, ki imajo omogočeno Track and Trace sledenje iz drugih Shell sistemov. Ni vam treba ročno dodajati vozila. Vendar boste morali pregledati nekatere informacije o vaših vozilih; npr. povprečno porabo goriva, dimenzijo vozila itd.
-
Kje so shranjeni moji podatki?
Ker je aplikacija na voljo prek interneta, je vnos podatkov v aplikacijo shranjen na strežnikih, ki so dostopni samo s strani Shella. Strežniki se nahajajo v Microsoftovem podatkovnem središču, ki izpolnjuje stroge fizične in ICT varnostne zahteve. Shell posebno pozornost namenja varnosti in zaupnosti vaših podatkov, ki so shranjeni v Shell Fleet Assistant.
-
Ne želim več uporabljati Shell Fleet Assistant. Kaj lahko storim glede tega?
Kupec se lahko kadarkoli odjavi iz aplikacije v brezplačnem in plačanem obdobju ob koncu vsakega meseca. Če se odločite deregistrirati iz Shell Fleet Assistant, se obrnite na vašega prodajenga zastopnika ali center za pomoč strankam. Shell bo v čim krajšem času poskrbel, da bodo vsi vaši podatki iz baze podatkov in vaš račun izbrisan. Opomba: postopek v teku se morda ne bo mogel ustaviti.
-
Ali lahko izvažam seznam vseh mojih poti iz sistema?
Da, lahko izvozite zgodovinske poti v zunanje datoteke, ki bodo izključno za vas. Sami ne boste mogli izvoziti podatkov iz aplikacije. V ta namen se obrnite na našo tehnično podporo na: euroshell-slovenia@shell.com
-
Kako lahko nastavim geslo za dispečarje?
Če ste lastnik podjetja in imate aktivni račun za prijavo v Shell Fleet Hub, vam ni treba nastaviti nobenega gesla. Vnesti morate geslo, ki ga uporabljate za prijavo v druge aplikacije Shell. Sistem vas samodejno prijavi v aplikacijo. Dispečerji, ustvarjeni znotraj Shell Fleet Assistant, bodo prejeli e-pošto z nadaljnjimi navodili za nastavitev gesla.
-
Pozabil sem geslo. Kaj naj naredim?
Če je dispečer pozabil svoje uporabniško ime, ga lahko ponastavi sam s povezavo "Pozabil sem geslo", ki je na voljo na zaslonu za prijavo na Shell Fleet Assistant. Sistem bo zahteval e-poštni naslov, ki se uporablja kot prijava v sistem. Na naslov bo poslana e-pošta s povezavo za ponastavitev gesla.
Če je voznik pozabil kodo PIN, uporabljeno za prijavo v aplikacijo, jo lahko ponastavite s funkcijo »Pozabil sem PIN« , ki je na voljo v aplikaciji za mobilne naprave na prijavnem zaslonu.
-
Kako nastaviti obvestila v aplikaciji na telefonu?
Obvestila (na primer sporočila od dispečerja) so aktivirana v Shell Fleet Assistant kot privzeto, ko je aplikacija nameščena. Če ga želite deaktivirati (čeprav ni priporočljivo), pojdite na telefonske nastavitve. Odvisno od različice in sistema je pot lahko drugačna; vendar
- V primeru najbolj priljubljene android platforme poskusite naslednje:
Nastavitve -> Aplikacije in obvestila -> obvestila -> Obvestila o aplikaciji -> pomočnica flote Shell -> Onemogoči. - V primeru priljubljene platforme iOS poskusite naslednje:
Nastavitve -> obvestila -> Shell Fleet Assistant -> Izklopi dovoli obvestila.
- V primeru najbolj priljubljene android platforme poskusite naslednje:
-
Kakšna obvestila se pošljejo na telefon?
Vsa obvestila se pošilja vozniku na telefon, npr. novi tovor, sporočila, priporočila počivališč, parkirišča ali bencinske črpalke. Poleg tega bodo poslana sporočila glede na položaj voznika – na primer, ko se na meji v državo pristopi s prošnjo za preverjanje, ali OBU cestninska naprava zaračunava cestnino.
-
V oblaku aplikacije nisem opazil obvestila. Ga lahko kje najdem?
Da. Vsa obvestila in sporočila, poslana vozniku in tistih, ki jih je poslal voznik, so na voljo v klepetalnici, ki se odklopi z ikono v zgornjem meniju. Sporočila so vedno razporejena v okviru določene poti.
-
Načrtoval sem in poslal pot vozniku. Lahko na pot dodam novi tovor?
Da. Natovarjanje (prevoz) na poti je mogoče dodati tudi, ko je voznik že na poti. Dostopajte do seznama poti, ki se izvedejo v modulu "Live", poiščite pot in kliknite na to. Ko kliknete na "uredi pot" in dodate prevoz, ki določa kraj nalaganja in razkladanja. Ko pritisnete »Potrdi«, bo posodobljena pot samodejno poslana gonilniku.
-
Odpovedal sem prevoz. Ali ga lahko izbrišem s poti, ki sem jo že poslal vozniku?
Da. Prevoz je mogoče izbrisati s poti tudi takrat, ko je voznik na poti. Dostop do seznama poti, ki se izvedejo v modulu "Live", poiščite pot in kliknite na to. Nato kliknite na "urejanje poti". Ko najdete prevoz, ga izbrišite in shranite spremembe. Posodobljena pot bo samodejno poslana gonilniku.
-
Ali lahko vidim vse poti, ki se izvršijo?
Da. Modul “v živo” služi takšnemu namenu. Modul prikazuje vse poti, ki se izvršijo. Na levi strani sistem prikazuje seznam vseh poti z osnovnimi podatki. Poleg tega je na zemljevidu prikazana poti vseh poti, ki se bodo izvršile.
-
Ali lahko vidim položaje mojih voznikov na zemljevidu?
Da. Takšnemu namenu služi modul "V živo". Modul prikazuje vse poti, ki se izvajajo s položaji voznikov. Možno si je ogledati tudi posamezne poti. Položaji voznikov na zemljevidu so osveženi vsako minuto.
Tehnične težave
-
Kdaj lahko najdem pomoč za Shell Fleet Assistance?
Pomoč Shell Fleet Assistant je zagotovljena v navodilih in videoposnetkih, ki so dani na spletnih straneh, navodila v aplikaciji in ta sklop vprašanj in odgovorov. Če tukaj ne najdete odgovora na vaša vprašanja in dvome se obrnite na vašega prodajnega zastopnika ali oddelek za stike s strankami.
-
Kako se obrniti na pomoč za Shell Fleet Assistant?
Če se želite obrniti na tehnično pomoč Shell Fleet Assistant, pošljite sporočilo neposredno na: euroshell-slovenia@shell.com.
-
Aplikacija v mojem računalniku ne deluje. Kaj naj naredim?
Shell Fleet Assistant deluje s spletnim brskalnikom in ga lahko najdete na: http://www.fleetassistant.shell.com. Priporočamo uporabo podprtih brskalnikov, posodobljenih na najnovejšo različico
Mobilne aplikacije za dispečerje so na voljo za Android (od različice 5.0 navzgor) in iOS (od različice 9.0 navzgor)
V večini primerov lahko vsako težavo z ne delujočo aplikacijo rešimo tako, da posodobimo brskalnik v računalniku ali v primeru mobilnih aplikacij – tako, da posodobimo operacijski sistem
Če pa Shell Fleet Assistant ne deluje, nas kontaktirajte na: euroshell-slovenia@shell.com.
Zasebnost podatkov
-
Ali bodo moji podatki razkriti komu?
Ne. Datum vnosa v aplikacijo se ne razkrije tretjim osebam. Poslovni podatki se ne analizirajo in obdelujejo. Vendar pa bodo analizirane informacije v zvezi z uporabo aplikacije, npr. Informacije, kibodo pomagale izboljšati delovanje pomočnika flote Shell.
-
Ali so moji podatki šifrirani?
Trudimo se, da vaši podatki ostanejo varni. Komunikacija uporabnikov z aplikacijo je šifrirana in zavarovana v skladu z najboljšimi praksami industrije. Vsi podatki, shranjeni na strežnikih Shell Fleet Assistant, so šifrirani in do tega ima dostop le Shell. Strežniki Shell Fleet Assistant se nahajajo v Microsoftovem podatkovnem središču, ki izpolnjuje stroge fizične in IKT varnostne zahteve.