SI
Toll4Europe Pogosto zastavljena vprašanja
-
Poslali smo naročilo, kdaj lahko aparate Toll4Europe pričakujemo?
Aparate lahko pričakujete v 5-10 delovnih dneh po tem, ko smo prejeli popolno dokumentacijo z vaše strani.
-
Kako pravilno namestim aparat v vozilu?
Podrobna navodila o uporabi aparatov smo vam poslali na vaš e-mail ob potrditvi naročila. Svetujemo Vam, da jih najprej pozorno preberete in delite s svojimi vozniki.
Pomembno je, da je aparat pravilno priklopljen na napajanje - za nemoteno delovanje priporočamo, da ja priklopljen na stalno napajanje v vozilu in ne na cigaretni priključek.
Aparat je potrebno namestiti na vetrobransko steklo na voznikovi strani. V primeru, da ima vozilo metalizirano steklo, je potrebno aparat namestiti na tisti del, ki ni metaliziran. Aparat mora biti viden od zunaj in postavljen na mesto, kjer ga ne ovirajo ostali predmeti (vzvratno ogledalo, zračniki, brisalci v mirovanju ipd.). Za nemoteno delovanje aparata je potrebno odstraniti vse druge cestninske aparate iz radija 20-25 cm.
-
Vklopil sem aparat, na zaslonu se je pojavilo sporočilo "No Service provided. Use local toll provider.", kaj lahko storim?
V kolikor se nahajate v državi, v kateri Toll4Europe še ne nudi storitev ( npr. Nizozemska), lahko sporočilo zanemarite. Da pridete do glavnega menija aparata, stisnite katerikoli gumb za 2-3 sekunde.
-
Kaj pomeni barva lučke na aparatu?
Zelena: aparat deluje in je pripravljen na cestninjenje.
Rumena: naprava v vozilu ni personalizirana ali aktivirana za državo v kateri se aparat/vozilo trenutno nahaja, ali pa cestninska storitev na tem območju še ni na voljo.
Rdeča: Aparat ne deluje pravilno, zato se morate v najkrajšem možnem času ustaviti in preveriti kodo napake. Razlogov za napako je lahko več; če ni GPS signala (predor, garaža), zapeljite na mesto z GPS signalom in iz okolice aparate odstranite vse druge elektronske naprave (ostale cestninske aparate, mobilne telefone, navigacijo ipd.). Za plačilo cestnine je potrebno uporabiti alternativne metode plačila.
LED je izklopljena: aparat je v mirovanju ali ni priklopljen na napajanje. Po premiku vozila ali priklopu aparata na napajanje bo aparat začel delovati.
-
Na aparatu ne vidim podatkov o vozilu (NA), kaj lahko storim?
Če po končani personalizaciji podatkov na aparatu ne vidite, prosimo kontaktirajte vaš Shell center za pomoč strankam. Z naše strani bomo izvedli ponovno aktivacijo aparata, ki traja približno 15 minut. Po tem, bo aparat začel pravilno delovati.
-
Kako so na aparatu izpisane cestninske storitve?
Nemčija: DEbag
Belgija: BEvia
Avstrija: ATasf
Francija: FRtis
Španija: ESvia
Portugalska: PTvve
Predori: Warnow in Herren: DEtun.
Predor Liefkenshouk: BEliT -
Želeli bi aktivirati dodatno državo, ali to lahko naredimo sami?
Aktivacija/deaktivacija držav je narejena s strani Shella. Na email naslov je potrebno posredovati reg. oznako vozila in katere države bi želeli aktivirati/deaktivirati.
-
Katere parametre lahko spremenimo na aparatu?
Na aparatu lahko izberete jezik, število osi prikolice (število osi tovornega vozila je že nastavljeno) in dejansko težo vozila (F.3 v homologaciji).
-
Na aparatu bi spremenili registrsko oznako vozila, ali je to možno? Katere podatke/dokumente moram posredovati? Koliko časa traja sprememba vozila na aparatu?
Na aparatu T4E lahko spremenimo registrsko oznako vozila. Za spremembo vozila na aparatu potrebujemo registrsko oznako, ki je trenutno vezana na aparat, ter prometno dovoljenje in homologacijo/CEMT novega vozila. V kolikor želite na novem vozilu aktivirati dodatne države, nam tudi to pisno sporočite na email. Ko je sprememba narejena v našem sistemu, vas o tem pisno obvestimo po elektronski pošti. Po 48 urah od tega prejetega obvestila, je na aparatu narejena sprememba, na novem vozilu pa so aktivirane željene cestnine. Pred odhodom v tujino je potrebno podatke na vozilu preveriti in nas o morebitnih nepravilnostih obvestiti.
-
Kaj lahko storim, če aparat med vožnjo preneha delovati (gori/utripa oranžna ali rdeča lučka)?
Voznik mora za plačilo cestnine uporabiti alternativne metode plačila (odvisno v kateri državi se vozilo nahaja v trenutku nedelovanja aparata). Bodite pozorni na sporočilo napake na ekranu - za celotno sporočilo je potrebno pritisniti gumb/puščico "dol" (aparat opozori ko se prazni baterija, ni dobrega GPS signala ipd.)
-
Na aparatu smo naknadno aktivirali avstrijsko cestnino, kje lahko dobimo novi certifikat?
Novi certifikat lahko prevzamete na Shell Fleet Solutions portalu.
-
Nisem prepričan ali je aparat v Avstriji zapiskal oziroma je zapiskal 4x. Kaj to pomeni?
Aparat ob vsakem prehodu cestninskega portala v Avstriji glasno zapiska le enkrat.
V primeru da aparat ni zapiskal, ali voznik ni prepričan če je zapiskal, se mora voznik v roku 5 ur ali 100 km, vstaviti na "Go Point" točki in poravnati neplačano cestnino. Na Go Point točki je potrebno predložiti le prometno dovoljenje vozila in avstrijski certifikat, ki ste ga prevzeli na Shell Fleet Solutions portalu.
Enako velja, če je ob prehodu čez portal aparat zapiskal 4x.
-
Voznik je vozil v Avstriji z napačnim emisijskim razredom/številom osi, kaj lahko storim?
V primeru, da se je voznik v Avstriji vozil z napačnimi podatki na aparatu (emisijski razred ali število osi), je potrebno v roku 96 ur poklicati Asfinag na telefonsko številko: +43 1 955 1266 in doplačati neplačan znesek.
-
Vozniku je v Nemčiji prenehal delovati aparat, ali lahko poravnam cestnino za nazaj?
Na spletni strani BAG si lahko prenesete dokumenta, za samoprijavo neplačane nemške cestnine. Samoprijavo je potrebno posredovati na BAG v roku dveh delovnih dni.
-
Aparat ne odpira zapornic na avtocestah (V Franciji, Španiji, na Portugalskem, Italiji), čeprav gori zelena lučka.
Voznik naj preveri ali je aparat pravilno nameščen v vozilu - ostali aparati morajo biti od T4E aparata oddaljeni vsaj 20 cm, detajlna navodila o pravilni postavitvi najdete v priročniku, ki ste ga prejeli ob naročilu. V primeru, da se zapornica kljub pravilni postavitvi aparata še vedno ne odpre, je cestnino potrebno plačati z alternativno metodo.
-
Aparat je v Belgiji prenehal delovati, kaj lahko storim?
V primeru, da v Belgiji aparat preneha delovati, mora voznik vozilo ustaviti in poklicati Shell center za pomoč uporabnikom. Shell center bo kontaktiral T4E, kjer vam bodo Viapass storitev na aparatu izklopili, ter pridobili varnostno kodo, ki jo sporočimo vozniku. S to kodo je voznik 3 ure varen pred prejemom kazni. V 3 urah mora voznik prevzeti Satellic aparat za plačilo belgijske cestnine (seznam točk najdete na tej povezavi). Izven delovnega časa, med vikendi in prazniki pokličite na telefonsko številko: +38615140500
-
Kako lahko plačam cestnino v primeru nedelovanja aparata?
V primeru da cestninski aparat ne deluje, je cestnino potrebno poravnati na drugačen način.
Avstrija: v roku 5 ur ali 100 km po prvem neplačanem odseku cestnine, se je potrebno ustaviti na"Go point" točki, poravnati neplačano cestnino ter prevzeti "Gobox" (plačilo možno s Shell kartico, gotovino ali bančno kartico).Nemčija: potreben je nakup relacijske karte na terminalu ali Toll Collect spletni strani (plačilo možno s Shell kartico, gotovino ali bančno kartico).
Belgija: na Satellic točki je potrebno prevzeti Satellic aparat
Liefkenshoek tunel: plačilo je možno s Shell kartico, gotovino ali kreditno kartico.
Warnow in Herren tunel: plačilo je možno z gotovino ali bančno kartico.
Francija, Španija, Portugalska: plačilo je možno z gotovino ali bančno kartico
Bolgarija: potreben je nakup relacijske karte.
-
Kako se registriram v cestninski portal "Shell Fleet Solutions"?
V potrditvenem e-mailu smo vam poslali natančna navodila za dostop do portala Shell Fleet Solutions. Za prvo registracijo potrebujete vašo T4E kodo, ki ste jo prejeli ob potrditvi prvega naročila in registrsko oznako enega izmed vozil, za katere ste naročili aparate. Geslo si izmislite sami.
-
Na portalu Shell Fleet Hub ne vidim transakcij narejenih z EETS aparatom.
Transakcije narejene z aparatom T4E so v sistemu vidne v roku 2-5 dni.
-
Kje lahko dobim originalne davčne račune?
Na Shell Fleet Hub-u lahko prevzamete originalne davčne račune za Španijo, Portugalsko, Francijo, Avstrijo in tunel Liefkenshoek. Belgijske, bolgarske in nemške originalne davčne račun je potrebno prevzeti na Shell Fleet Solutions portalu.
-
Kam lahko vrnem aparat, če ga ne potrebujem več?
Aparate je potrebno poslati na naslov:
Arvato distribution GmbH
Warenannahme – Toll4Europe
W.-G- Freund Str.6
06188 Landsberg
GermanyV izogib dodatnim stroškom vam svetujemo, da aparat zapakirate v metalizirano embalažo.
Telepass Pogosto zastavljena vprašanja
-
Poslali smo naročilo, kdaj lahko aparate Telepass pričakujemo?
Aparate lahko pričakujete v 5-10 delovnih dneh po tem, ko smo prejeli popolno dokumentacijo z vaše strani.
-
Kako pravilno namestim aparat v vozilu?
Podrobna navodila o uporabi aparatov smo vam poslali na vaš e-mail ob potrditvi naročila. Svetujemo Vam, da jih najprej pozorno preberete in delite s svojimi vozniki.
Pomembno je, da je aparat pravilno priklopljen na napajanje - za nemoteno delovanje priporočamo, da ja priklopljen na stalno napajanje v vozilu in ne na cigaretni priključek.
Aparat je potrebno namestiti na vetrobransko steklo na voznikovi strani. V primeru, da ima vozilo metalizirano steklo, je potrebno aparat namestiti na tisti del, ki ni metalizirano. Aparat mora biti viden od zunaj in postavljen na mesto, kjer ga ne ovirajo ostali predmeti (vzvratno ogledalo, zračniki, brisalci v mirovanju ipd.). Za nemoteno delovanje aparata je potrebno odstraniti vse druge cestninske aparate iz radija 20-25 cm.
-
Kaj pomeni barva lučke na aparatu?
Zelena: aparat deluje in je pripravljen na cestninjenje, če lučka utripa, na ekranu pa se izpisuje sporočilo, da je prišlo so spremembe poatkov, je potrebno stisniti kljukico.
Rdeča: Aparat ne deluje pravilno, zato se morate v najkrajšem možnem času ustaviti in preverite kodo napake. Razlogov za napako je lahko več; če ni GPS signala (predor, garaža), zapeljite na mesto z GPS signalom in iz okolice aparate odstranite vse druge elektronske naprave (ostale cestninske aparate, mobilne telefone, navigacijo ipd.). Za plačilo cestnine je potrebno uporabiti alternativne metode plačila.
LED je izklopljena: apaparat je izklopljen. Po priklopu aparata na napajanje bo aparat začel delovati.
-
Želeli bi aktivirati dodatno državo, ali to lahko naredimo sami?
Aktivacija/deaktivacija držav je narejena s strani Shella. Na naš email naslov je potrebno posredovati reg. oznako vozila in katere države bi želeli aktivirati/deaktivirati.
-
Katere parametre lahko spremenimo na aparatu?
Na aparatu lahko izberete jezik, število osi vozila (tovorno vozilo in prikolica) in dejansko težo vozila (F.3 v homologaciji)
-
Na aparatu bi spremenili registrsko oznako vozila, ali je to možno? Katere podatke/dokumente moram posredovati? Koliko časa traja sprememba vozila na aparatu?
Na aparatu Telepass lahko spremenimo registrsko oznako vozila.
Za spremembo vozila na aparatu potrebujemo registrsko oznako, ki je trenutno vezana na aparat, ter prometno dovoljenje in homologacijo/CEMT novega vozila. V kolikor želite na novem vozilu aktivirati dodatne države, nam tudi to pisno sporočite na mail.
Ko je sprememba narejena v našem sistemu, vas o tem pisno obvestimo po elektronski pošti. Po 48 urah od prejetega obvestila, je na aparatu sprememba narejena. Šele po narejeni spremembi vozila, pa lahko aktiviramo/deaktiviramo dodatne države (t.j. države, ki niso bile aktivirane na prvotnem aparatu). Pred odhodom v tujino je potrebno podatke na vozilu preveriti in nas o morebitnih nepravilnostih obvestiti.
-
Kaj lahko storim, če aparat med vožnjo preneha delovati (gori/utripa oranžna ali rdeča lučka)?
Voznik mora za plačilo cestnine uporabiti alternativne metode plačila (odvisno v kateri državi se vozilo nahaja v trenutku nedelovanja aparata). Bodite pozorni na sporočilo napake na ekranu - za celotno sporočilo je potrebno pritisniti gumb/puščico "dol" (aparat opozori ko se prazni baterija, ni dobrega GPS signala ipd.)
-
Na aparatu vidim dodatne države, ali jih lahko aktiviram?
O vključitvi novih držav v našo ponudbo, boste pravočasno pisno obveščeni.
-
Na aparatu smo naknadno aktivirali avstrijsko cestnino, kje lahko dobimo novi certifikat?
Po opravljeni aktivaciji avstrijske cestnine vam bomo novi certifikat poslali po emailu.
-
Nisem prepričan ali je aparat v Avstriji zapiskal oziroma je zapiskal 4x. Kaj to pomeni?
Aparat ob vsakem prehodu cestninskega portala v Avstriji glasno zapiska le enkrat.
V primeru da aparat ni zapiskal, ali voznik ni prepričan če je zapiskal, se mora voznik v roku 5 ur ali 100 km, vstaviti na "Go Point" točki in poravnati neplačano cestnino. Na Go Point točki je potrebno predložiti le prometno dovoljenje vozila in avstrijski certifikat, ki ste ga prevzeli z aparatom.
Enako velja, če je ob prehodu čez portal aparat zapiskal 4x.
-
Voznik je vozil v Avstriji z napačnim emisijskim razredom/številom osi, kaj lahko storim?
V primeru, da se je voznik v Avstriji vozil z napačnimi podatki na aparatu (emisijski razred ali število osi), je potrebno v roku 96 ur poklicati Asfinag na telefonsko številko: +43 1 955 1266 in doplačati neplačan znesek.
-
Vozniku je v Nemčiji prenehal delovati aparat, ali lahko poravnam cestnino za nazaj?
Na spletni strani BAG si lahko prenesete dokumenta, za samoprijavo neplačane nemške cestnine. Samoprijavo je potrebno posredovati na BAG v roku dveh delovnih dni.
-
Aparat ne odpira zapornic na avtocestah (V Franciji, Španiji, na Portugalskem, Italiji), čeprav gori zelena lučka.
Voznik naj preveri ali je aparat pravilno nameščen v vozilu - ostali aparati morajo biti od Telepass aparata oddaljeni vsaj 20 cm, detajlna navodila o pravilni postavitvi najdete v priročniku, ki ste ga prejeli ob naročilu. V primeru da se zapornica kljub pravilni postavitvi aparata še vedno ne odpre, vam na cestninskih terminalih lahko skenirajo zadnjo stran aparata (črtna koda), na Portugalskem pa lahko cestnino plačate z gotovino ali bančno kartico.
-
Aparat je v Belgiji prenehal delovati, kaj lahko storim?
V primeru, da v Belgiji aparat preneha delovati, mora voznik vozilo ustaviti in poklicati Telepass center za pomoč strankam (+39 055 936 8001). Posredovali vam bodo varnostno kodo, ki jo je potrebno sporočiti vozniku. S to kodo je voznik 3 ure varen pred prejemom kazni. V 3 urah mora voznik prevzeti Satellic aparat za plačilo belgijske cestnine (seznam točk najdete na tej povezavi).
-
Kako lahko plačam cestnino v primeru nedelovanja aparata?
V primeru nedelovanja cestninskega aparata je cestnino potrebno poravnati na drugačen način.
Avstrija: v roku 5 ur ali 100 km po prvem neplačanem odseku cestnine, se je potrebno ustaviti na "Go point" točki, poravnati neplačano cestnino ter prevzeti Gobox (plačilo možno s Shell kartico, gotovino ali bančno kartico).Nemčija: potreben je nakup relacijske karte na terminalu ali Toll Collect spletni strani (plačilo možno s Shell kartico, gotovino ali bančno kartico).
Belgija: na Satellic točki je potrebno prevzeti Satellic aparat.
Francija, Španija in Liefkenshoek tunel: na terminalu voznik pokaže nalepko Telepass aparata, ki jo zaposleni skenira, cestnina bo tako zaračunana na Shell računu, možno je tudi plačilo z gotovino ali kartico.
Portugalska: plačilo je možno plačati z gotovino ali kartico.
Italija: voznik na terminalu prevzame t.i. "mancato pagamento", ki ga nato posreduje Shell centru za pomoč strankam - neplačana cestnina bo tako zaračunana na vašem Shell računu, možno je tudi plačilo z gotovino ali kartico.
-
Kako se registriram v cestninski portal "Telepass"?
Na e-mail ste prejeli registracijski email za Telepass portal. Povezava za prvo registracijo je aktivna 48 ur. Ob registraciji je potrebno vpisati vašo Telepass kodo, ki ste jo prejeli ob potrditvi prvega naročila, geslo pa si izmislite sami.
-
Na portalu Shell Fleet Hub ne vidim transakcij narejenih z EETS aparatom.
Transakcije narejene z aparatom Telepass so v sistemu vidne 8. in 23. v mesecu.
-
Kje lahko dobim originalne davčne račune?
Na Shell Fleet Hub-u lahko prevzamete originalne davčne račune za Italijo, Španijo, Portugalsko, Francijo, Poljsko, Avstrijo in tunel Liefkenshoek. Belgijske in nemške originalne davčne račune pa je potrebno prevzeti na Telepass portalu.
-
Kam lahko vrnem aparat, če ga ne potrebujem več?
Aparate je potrebno poslati na naslov:
Telepass c/o Kostelia
Via A. Gramsci 78A
50031 Barberino di Mugello (FI)
ItalyV izogib dodatnim stroškom vam svetujemo, da aparat zapakirate v metalizirano embalažo.