Ukradli so mi kartico, kaj storiti?
V primeru, da kartico izgubite ali pa obstaja utemeljen sum kraje, le-to nemudoma blokirajte, saj boste na ta način zmanjšali možnost zlorabe oziroma višino finančne izgube; V primeru suma kraje svetujemo, da opravite prijavo tudi na najbližji policijski postaji, ki vam bo izdala potrdilo o prijavi.
Koliko časa po izgubi/kraji dobim nadomestno kartico Shell?
V kolikor boste naročili nadomestno kartico preko naše spletne aplikacije Shell Fleet Hub, vam bo le-ta dostavljene v roku 5 – 10 dni. Vsekakor pa je rok dostave odvisen od lokalne pošte v državi (države izven Evropske unije), zato je lahko čas dostave v nekaterih primerih tudi daljši.
Ali zaradi izgube, kraje kartice, prejmem tudi novo PIN kodo ali velja stara?
Da, ob izgubi ali kraji kartice morate naročiti novo nadomestno kartico h kateri prejmete tudi novo PIN kodo.
Ali po izgubi kartice in naročilu nove prejmem tudi novo PIN-kodo?
V primeru izgube kartice in naročilu nadomestne oz. nove, po pošti prejmete tudi novo PIN kodo. Ta pride z zakasnitvijo 1-2 dni. Kadar si PIN kodo izberete sami v aplikaciji SFH med naročanjem kartice, potem PIN kode ne bomo poslali po pošti.
Kaj se zgodi s cestninskimi napravami, ki so vezani na uporabo plačilne kartice, ki je bila blokirana?
Cestninske naprave, ki so vezane na plačilno kartico Shell ali virtualno kartico (poplačniški način plačila), bodo prenehale delovati v roku 48 ur po blokadi kartice (Avstrija, Belgija - Satellic, Belorusija, Češka, Slovaška, Slovenija, Poljska, telepass SAT/EU, Toll4Europe).
Kaj storiti v primeru, ko je kartica ukradena, določene cestninske naprave pa so vezane nanjo?
V primeru kraje Shell kartice je le-to potrebno takoj blokirati. Posledično so blokirane tudi posamezne cestninske naprave, ki so vezane na to Shell kartico (poplačniški način plačila). V roku 48 ur po blokadi Shell kartice bodo blokirane naprave za plačilo avstrijske, belgijske (samo Satellic naprava), beloruske, češke, slovaške, slovenske ter poljske cestnine. Ostale cestninske naprave niso vezane na Shell kartico ali so vezane na virtualno številko kartice, ki fizično ni nikoli izdana..
Svetujemo Vam, da se podatki na navedenih cestninskih napravah spremenijo v roku 48 ur pred blokado kartice, saj v tem primeru ne pride do blokade naprave.
Ali se lahko podatek o kartici spremeni še pred blokado poplačniško izdane naprave?
Svetujemo vam, da podatke o Shell kartici spremenite v roku 48 ur po blokadi kartice, saj v tem primeru ne bo prišlo do blokade naprave. Glede načina spremembe poglejte odgovor na predhodno vprašanje.