Ukradli so mi kartico, kaj storiti?
V primeru, da kartico izgubite ali pa obstaja utemeljen sum kraje, le-to nemudoma blokirajte, saj boste na ta način zmanjšali možnost zlorabe oziroma višino finančne izgube; V primeru suma kraje svetujemo, da opravite prijavo tudi na najbližji policijski postaji, ki vam bo izdala potrdilo o prijavi.
Naj opozorimo, da lahko blokirate kartico na več načinov:
- Shell CardOnline (24/7): Izberite meni Kartice>Blokada izgubljene/ukradene kartice>kartica je bila ukradena. Le v tem primeru se vam kartica takoj blokira.
- Na telefonsko številko +386 1 51 40 500.
Takoj, ko prejmete kartico, si zapišite telefonsko številko +386 1 51 40 500 na katero lahko kadarkoli (24 ur na dan) pokličete in prijavite izgubo ali krajo kartic.
- S kartico ravnajte skrbno, imejte jo vedno pri sebi in je ne puščajte v vozilu ali kje drugje brez vašega nadzora;
- Osebno identifikacijsko številko kartice – PIN številko si takoj po prejemu zapomnite in uničite dopis, na katerem je bila zapisana;
- PIN številke nikakor ne imejte nikjer zapisane, še najmanj pa shranjeno skupaj s kartico;
- PIN kode nikomur ne povejte (niti zaposlenim na bencinskih črpalkah, niti policiji)
- Redno spremljajte vaše transakcije s kartico prek Shell Card Online. Če opazite transakcije, ki jih niste opravili, nas o tem takoj obvestite;
- Ne verjemite elektronskim, telefonskim ali drugim sporočilom, četudi navidezno prihajajo od nas, s katerimi vas obveščajo o zlorabi vaše kartice in vas pozivajo, da poveste podatke o svoji kartici ali da jih vpišete v tako imenovane varnostne obrazce na spletu. O morebitnem takem dogodku nas takoj obvestite. Mi vas ne bomo nikoli kontktirali z namenom preverjanja podatkov o kartici (številka kartice, veljavnost, varnostna koda na hrbtni strani ali celo vaši PIN kodi);
Koliko časa po izgubi/kraji dobim nadomestno kartico euroShell?
V kolikor boste naročili nadomestno kartico preko naše spletne aplikacije SCOL, vam bo le-ta dostavljene v roku 5 – 10 dni. Vsekakor pa je rok dostave odvisen od lokalne pošte v državi (države izven Evropske unije), zato je lahko čas dostave v nekaterih primerih tudi daljši.
Ali zaradi izgube, kraje kartice, prejmem tudi novo PIN kodo ali velja stara?
Da, ob izgubi ali kraji kartice morate naročiti novo nadomestno kartico h kateri prejmete tudi novo PIN kodo.
Ali po izgubi kartice in naročilu nove prejmem tudi novo PIN-kodo?
V primeru izgube kartice in naročilu nadomestne oz. nove, po pošti prejmete tudi novo PIN kodo. Ta pride z zakasnitvijo 1-2 dni. Kadar si PIN kodo izberete sami v aplikaciji SCOL med naročanjem kartice, potem PIN kode ne bomo poslali po pošti.
Kaj se zgodi s cestninskimi napravami, ki so vezani na uporabo plačilne kartice, katera mi je bila blokirana?
Cestninske naprave, ki so vezane na plačilno kartico euroShell (poplačniški način plačila), bodo prenehale delovati v roku 48 ur po blokadi euroShell kartice (Avstrija, Belgija - Satellic naprava, Belorusija, Češka, Slovaška, Slovenija, Poljska).Ostale cestninske naprave niso vezane na euroShell kartico.
Kaj storiti v primeru, ko je kartica ukradena, določene cestninske naprave pa so vezane nanjo?
V primeru kraje euroShell kartice je le-to potrebno takoj blokirati. Posledično so blokirane tudi posamezne cestninske naprave, ki so vezane na to euroShell kartico (poplačniški način plačila). V roku 48 ur po blokadi euroShell kartice bodo blokirane naprave za plačilo avstrijske, belgijske (samo Satellic naprava), beloruske, češke, slovaške, slovenske ter poljske cestnine. Ostale cestninske naprave niso vezane na euroShell kartico.
Svetujemo Vam, da se podatki na navedenih cestninskih napravah spremenijo v roku 48 ur pred blokado kartice, saj v tem primeru ne pride do blokade naprave.
- AVSTRIJA: na napravi GO-BOX je potrebno spremeniti številko euroShell kartice. To lahko storite na 2 načina:
- sprememba podatka na portalu avstrijske cestninske družbe go-maut (https://www.go-maut.at/) . V sistem vstopite z uporabniškim imenom in geslom ter izvedete spremembo številke kartice.
- voznik se ustavi na eni od go-box točk ter prosi za spremembo podatka kartice na napravi.
- BELGIJA (Satellic naprava): sprememba podatkov na portalu Satellic . V sistem vstopite z uporabniškim imenom in geslom ter izvedete spremembo načina plačila. V sistem je potrebno vnesti številko nadomestne euroShell kartice.
- BELORUSIJA, ČEŠKA, SLOVAŠKA, POLJSKA: v sistemu je potrebno spremeniti številko euroShell kartice, na katero je vezana naprava. Na mail euroshell-slovenia@shell.com je potrebno poslati mail s prošnjo, da se spremeni podatek katice na posamezni post-pay cestninski napravi. V mailu je potrebno poslati registrsko številko vozila ter staro in novo številko euroShell kartice.
- SLOVENIJA: voznik se mora ustaviti na eni od cestninskih naprav ali v cestninskem uporabniškem centru DARS, kjer bodo izvedli spremembo številke euroShell kartice, ki je vezana na DARS kartico.
Ali se lahko podatek o kartici spremeni še pred blokado poplačniško izdane naprave?
Svetujemo vam, da podatke o euroShell kartici spremenite v roku 48 ur po blokadi kartice, saj v tem primeru ne bo prišlo do blokade naprave. Glede načina spremembe poglejte odgovor na predhodno vprašanje.