Beseda Shell se je prvič pojavila leta 1891 kot blagovna znamka za kerozin, ki ga je na Daljni vzhod prevažala družba Marcus Samuel and Company. Na začetku je to malo londonsko podjetje trgovalo s starinami ter z zanimivimi in orientalskimi morskimi školjkami. Ker so jih viktorijanci uporabljali kot dekoracije za škatlice, so postale tako popularne, da so hitro postale najbolj dobičkonosna dobrina, s katero je družba trgovala z Daljnim vzhodom.

Beseda je leta 1897 postala ime gospodarske družbe, ko je Samuel ustanovil družbo Shell Transport and Trading Company. Prvi logotip družbe leta 1901 je bil v obliki klapavice, leta 1904 pa so uvedli logotip v obliki pokrovače, ki naj bi predstavljala grafično podobo družbe in znamke.

Ko sta se leta 1907 družbi Royal Dutch Petroleum Company in Shell Transport and Trading združili, sta blagovna znamka in logotip slednje (Shell in pokrovača) postali skrajšano ime in logotip nove družbe Royal Dutch Shell Group. In tako je ostalo vse odtlej.

Oblika logotipa družbe Shell se je s časom spreminjala v skladu s trendi na področju grafičnega oblikovanja. Logotip, ki je v uporabi zdaj, je nastal leta 1971. Po tridesetih letih je dokazal, da je prestal preskus časa kot eden najbolj prepoznavnih simbolov na svetu.

Izvedite več o naši zgodovini v [država].

Zvok družbe Shell

Že na začetku 20. stoletja je družba Shell uporabljala glasbo ter vizualne in zvočne komunikacije, pri tem pa sodelovala s pevci, kot so Bing Crosby in Sammy Davis Jr. V sodelovanju z britanskim skladateljem za filme in televizijsko produkcijo Tomom Howom smo leta 2015 predstavili »Zvok družbe Shell«, zvočni podpis, ki zajema vrednote in energijo znamke Shell kot sodobne družbe, ki prek inovacij pomaga graditi vzdržno prihodnost energije.

Rezultat sodelovanja je triminutna orkestrska kompozicija in suita z več kot 50 variacijami v različnih glasbenih žanrih in slogih. Vsaka temelji na osrednji melodiji, ki jo je mogoče interpretirati v več slogih, in sicer od udarnih ritmov električnih kitar do tajskih in turških adaptacij. Najkrajša različica je mnemotehnični izraz, ki traja vsega dve sekundi in predstavlja ključni del melodije ter, na primer, spremlja logotip školjke pokrovače na koncu filma o družbi Shell. Želimo si, da bi sčasoma postala v trenutku prepoznavna, tako kot naš logotip školjke pokrovače. 

Poslušajte dvesekundno mnemotehnično različico melodije.

Oglejte si kratki film o komponiranju zvoka družbe Shell.

Pobuda #makethefuture

Naša pobuda #makethefuture zastavlja ljudem po vsem svetu drzno vprašanje: kaj, če bi vaše zamisli lahko rešile svetovne izzive na področju energije?

Cilj pobude je odkriti znanstveno domiselnost in ustvarjalni duh ljudi ter jih navdihniti, da se pridružijo našim programom, ki se osredotočajo na inovativnost. To so, na primer, Shell Ideas360 in Shell Eco-maraton za učence in študente, Shell LiveWIRE za mlade podjetnike in Shell GameChanger za izkušene inovatorje.

Zdaj svet bolj kot kadar koli prej potrebuje več znanstvenikov, tehnologov, inženirjev in matematikov, ki bi se spopadli s svetovnimi izzivi na področju energetike.

Napredek po korakih

Pobuda #makethefuture se osredotoča na inovacije, ki so gonilo človekovega napredka. Odličen primer je Laurence Kemball-Cook, ki je v okviru programa Shell LiveWIRE predstavil izredno zamisel: obnoviti propadlo nogometno igrišče v faveli Ria de Janeira z imenom Morro da Mineira.

Pod površjem smo položili okoli 200 kinetičnih plošč, ki jih je razvil Laurence. Te plošče absorbirajo kinetično energijo, ki jo med igro ustvarijo igralci. To energijo pa nato združimo z energijo iz solarnih plošč, da proizvedemo elektriko za osvetlitev igrišča, ki tako delno prihaja iz obnovljivih virov.

Izvedite več o pobudi #makethefuture.

Več v poglavju O Shellu

Kdo smo

Izvedite več o našem poslovanju in zaposlenih ter o tem, kako smo pred skoraj 200 leti začeli rasti iz majhne delavnice v Londonu.

Kaj delamo

Shell je globalna skupina energetskih in petrokemičnih družb. V Sloveniji zaposlujemo okoli 20 ljudi.

Ali vas zanima tudi

Prihodnost energije

Svoje znanje in izkušnje, tehnologijo in inovacije uporabljamo, da bi rastoči in razvijajoči se svetovni populaciji zagotovili več energije, ki je obenem čistejša.

Make the future

We believe the answers to tomorrow’s energy challenges lie in the power of people’s ingenuity, and that together we can #makethefuture today.